Awesome weekend vs tentapanik. Jag vet vilket jag föredrar...

Helgen gick så jäkla fort. Adrian var på besök, awesome weekend! Vi kom hem mellan 5 och 6 på morgonen. Tre dar i rad. Vi festade, gjorde svenska köttbullar, kollade på film, lekte turister i sthlm, fikade i Gamla Stan, försökte förklara valet, sov halva dagarna och lite annat. Nästa reunion blir hos honom i London!

Babes!! Lina, Em & Adrian i lördags :D

Konstrasten till måndagen var ganska stark. Föreläsningar och verkligehet igen.
Hemstudiedag/ självstudier idag. Jag sitter bokstavligen begravd i ett berg av journalistikböcker och anteckningar. Om sex dar har jag mitt livs första riktiga tenta!! TVÅ tentor på TVÅ dar. Känn på den.

Kan tipsa om lite sköna tunes att plugga till:

Dead End - Johnossi
Blood Bank - Bon Iver
Karma Police - Radiohead
Brooklyn Sun - Salem
Blow Him Back Into My Arms - Moneybrother
Meet a Bear - Britta Persson
Sweat Child ´O Mine - Taken By Trees
Crossfire - Brandon Flowers

Nackdelen med grymma låtar är ju dock att man tappar koncentrationen och börjar sjunga med! Gammal musiknörd som jag är funderar jag gärna ut stämmor och alternativa ackordförjder också.

xx H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0