Nörd.

Efter en intensiv första vecka i skolan, firar jag helgen lite med bakfylla. Eller "fira" är att ta i. Blykepsen är tung idag. Trevligt var det i alla fall, vinade med Fanny och hennes vänner och vinglade runt lite på Stureplan igår.

Annars har jag varit väldigt nördig. Ville verkligen få en bra start på utbildningen. Multijournalister blir vi, och ska kunna fotografera också. Plöjde 140 sidor bildjournalistik med skärpedjup, iso, vidvinklar, tele...Vart helt koko av all info som plötsligt skulle lagras på hårddisken. Men kul är det!

Out of the blue har jag också följt slutet av So You Think You Can Dance.

Herre. Min. Gud. Alltså.


Mina favoriter från SYTYCD season 7; Kent & Lauren

h xx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0