Vuxenpoäng och galej

Jisses vad effektiv jag har varit idag. Faktiskt. Tog bussen till Kungens Kurva och köpte tvättkorg, kuddar, örngott, strykjärn OCH dammsugare. Fattar fortfarande inte hur jag lyckades släpa hem allt detta på bussen. Men vuxenpoängen haglade. Min alldeles egna dammsugare liksom. Jeez. Nu sitter jag och läser Massmedier - Press, radio och tv i den digitala tidsåldern. Duktigt, duktigt.  

Igår var det en Fantastisk Fredag med galej. Var föreläsningsfri, så gick med Linnéa & Jens på stan. Mys! Dock lite oroväckande vilka summor jag spenderat sedan jag flyttat till sthlm...allting är ju så förbaskat TILLGÄNGLIGT. Hemma planerar man ett jeansköp i ett halvår. Ungefär. Här är det bara att spatsera in på Weekday. Häpp, så var man två par jeans rikare. Och 800 riksdaler fattigare.

Kvällen ägnades åt Vamlingbo Prästgårds-café reunion! Först middag hos Sofie och sedan öl och klackarna i taket på Debaser. Nya taktiken funkade också: dricker man bara öl så kan det liksom inte gå fel. Fantastiskt!

Det går bra nu, wiowiwowiowwio. Glaaaad idag :D

xx H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0