Ynklig men ändå helt okej

God förmiddag kära vänner.

För många av er har dagen säkert precis börjat. Själv har jag varit uppe sen strax efter åtta. Anledningen stavas TENTAPANIK. Jag har gjort instuderingsfrågor, läst, läst och läst lite till. Börjar faktiskt känna mig rätt lugn ändå. Helt okej. Jamenar, vad är det för mening med att stressa upp sig..? (Jeez, kom det där precis från mig?! Ovanligt förnuftigt).

Jag är dock lite ynklig och tycker lite synd om mig själv. Förkylningar brukar inte direkt ha bra tajming, men den här vill verkligen sabba för mig. Jag måste vara fit for fight nästa vecka och orka plugga hela den här helgen!

Lättar dock upp pluggandet med ett socialt liv: ska träffa Fanny idag på stan och senare ikväll vankas det middag hos Ragnhild med vamlingbotjejerna. Imorrn reunion & mysfika med bästaste Anna som jag saknar otroligt mycket!

Där i mellan: tja. Plugg?

Sergels i motljus. Sthlm är bra vackert ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0