136.03 kr

...det är ungefär så mycket jag har på kontot, så här dagen före Csn. Yey.


bild: weheartit

TV- kursen är nu avslutad, vilket känns skönt men ändå lite jobbigt. För jag vet mycket väl vad som väntar: Två veckors reportage- skrivande. Inget ont om det. Så länge man har något att skriva om, vill säga.

Därför talar det mesta för att jag lite spontant drar hem till kalkstens- hawaii nästa vecka. Har några idéer och definitivt mer kontakter där, helt klart. Dessutom kom jag på att jag faktiskt saknar mina päron. Och Maja! Alldeles för länge sen man såg den kvinnan.

Fikade med Bea & Micaela igår och blev så pepp på ett litet sommaräventyr! Vill inte avslöja nåt ännu - mer än att det kommer bli helt F.A.N.T.A.S.T.I.S.K.T!

Kommentarer
Postat av: Bea

Det kommer bli helt amaziiiiing! Herregud, jag längtar ihjäl mig! :D

2011-02-24 @ 19:05:30
Postat av: Josefine

Kalkstens-hawaii is the place to be! Helt klart!



Jag håller med dig om Tele2-reklamen. Frank är störtskön! ;)



Lycka till med reportagen!

Kramar Josefine

2011-02-25 @ 12:47:14
URL: http://frombeijingtonewyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0