Dom där jag kommer från

jag tror jag älskar dem där jag kommer från

Måste kanske börja med att be om ursäkt. Så, här kommer det: förlåt för att jag kastar mig mellan ämnen hej vilt! Det är väl lite sån jag är, verkar det som. Funderar och är intresserad av så mycket! Hade ni haft min hjärna under en dag eller två, så hade ni hajjat ;)

Anyhow, den här helgen är riktigt soft hittills. Jag kan inte påstå att jag inte gillar det, det är bara lite ovant! Noll plugg den här helgen. När hände det senast liksom? Istället har jag kunnat ta sovmorgon, kolla på tv- serier och filmer med gott samvete. Lyx!

Var på en mysig långfika med bästa Linnéa på Café 60. Så skönt att höra att hon funnit sin plats på nya jobbet och trivs så bra. Jag passade på att gratulera också. Idag har hon nämligen varit förlovad med sin Jens i ett år! Jag minns fortfarande den facebook-konversationen, när jag var på andra sidan jorden förra året och fick reda på att en av mina bästa vänner förlovat sig!

Linnéa & jag på studenten 2008 ♥ Foto: Lina Börjeson

Sen skulle jag "bara införbi HM och köpa ett baslinne". Råkade få med mig en oemotståndlig t-shirt med John & Yoko och en kofta också. Whoops.

H xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0