Gotland, ja sakna di


Nybroviken, Grötlingbo, Gotland, sommaren 2008. Foto: jag

Jag är hopplös. När jag VET att jag ska åka hem till ön på torsdag, så längtar jag lite halvt ihjäl mig! Visst är det lite konstigt ändå. Att platsen som jag flydde ifrån direkt efter gymnasiet (men dock alltid återvänt till) ändå ligger mig så galet nära om hjärtat. Det ska bli så himla skönt att få breda ut sig i soffan hos mor & far, ladda batterierna med lite gotländsk det-ordnar-sig- mentalitet och fylla lungorna med frisk luft igen. Det ni.

Okej då, jag ska ju jobba lite också. Det är ju faktiskt därför jag åker hem. Reportage-idén vill jag hålla hemlig lite till (vem vet vilka som läser ;)) men jag ser verkligen fram emot det!

Obeskrivligt härlig känsla igår också, då jag gjorde hela min innebandykarriärs snyggaste mål och vi vann måste-matchen med 5-3. Endorfinrus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0