I Need Some Fine Wine And You, You Need To Be Nicer

Det här är en sån kväll då jag nästan vill öppna en flaska vin, bara för mig själv liksom. Jag är på ett sånt mysigt och bra humör! För nån timme sen åt jag pizza i sängen framför filmen Somewhere. Skäms inte ett dugg.


photo: weheartit

Tog en väldigt spontan tripp till Uppsala idag för att träffa Nicolina. Det var mitt livs första besök i den stan (!?) men definitivt inte det sista. Trots snöslask, så var det supertrevligt. Mycket tack vare allas vår berömda Nico- G! Hon går Sveriges kanske absolut tuffaste utbildning, tolkskola. Jisses vad jag beundrar henne!

På vägen hem fick jag grönt ljus till min idé till nästa veckas reportage. Man brukar ju säga att en sten lyfts från bröstet när man blir sådär oerhört lättad. Här snackar vi snarare ett Mount Everest som lyfte från mitt. Reportaget kan bli ungefär hur bra som helst känner jag, och jag återkommer såklart i det ämnet. Confidence!

Förresten, har nog aldrig sett så många par skidor, på en plats som inte var en skidanläggning, som idag på Centralen. Jag la ihop ett och ett och konstaterade: ahaa, sportlov kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0