Lite Sverrir på en söndag

Sitter och slötittar på Wallander: Tjuven. Mest för att Sverrir Gudnason är med. Som jag upptäckte av en slump. Kolla vad fin han är:


bild: sverigesradio.se

Det har vart en rätt soft helg. Skönt! Jag har nästan glömt bort vad kurslitteratur och sånt heter. Igår var jag på spontan- middag i Lappis. Jag trotsade de 20 minusgraderna och fick verkligen valuta för frusna tår! Idag blev det silver till Byggmark också, gratulerar!

Nu laddar jag laddar batterierna inför en andra vecka med TV. Vi ska denna vecka hitta en konflikt som vi ska göra inslag på. Jag har inte vrålmycket för mig just nu, därav tunnt och innehållslöst inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0