Mot ljusare tider!

Mitt i personporträtt- skrivandet drog jag iväg och klippte mig. Vintertråkigt hår no more!
Det var ungefär lika exalterande som det här stockholmsvädret. Det vill säga: inte alls särskilt exalterande.

Istället går vi nu mot ljusare tider! Jag är nu härligt blond igen, tack vare en utomordentligt duktig tjej på Hår 3000. Funderade faktiskt i ett svagt ögonblick på att bli brunett igen (som för cirkus två år sen) men det var nog en jäkla tur att den tanken gick över. Jag är optimist (ibland) och våren ÄR på väg. Då kan man inte gå och bli brunett heller. Inte jag i alla fall. Det ligger väl nåt i att jag blev kallad Blondie på gymnasiet också ;)

Tips från coachen: Det är alldeles för kallt för converse ännu. En av mina lilltår höll på att stryka med igår när jag glatt traskade iväg i snömodden...

Eftersom jag har rätt bra självdistans så känner jag att jag kan bjuda på den här:

En något salongsberusad brunett julhelgen 2008...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0