Torsdagsfester och fredagsbakfyllor

Dagens konstaterande: torsdagsfester resulterar i fredagsbakfyllor.
Lätt och logiskt och tyvärr väldigt sant.

Fast så illa är det inte. Men jag undrar lite vem det var som beställde in den sista ölkannan? Mitt något bultande huvud känner att den var lite onödig liksom. Journalistfester är inte att leka med. Tar tillbaka lite av mitt gnäll på Södertörns kår. Festen i går hade SöderS kirrat bra: billig öl, trevligt sällskap och dans. Vad mer kan man begära?




Bilden är ironiskt nog från lakartidningen.se.
Det bästa var artikeln som den skulle illustrera: att man kan undvika benskörhet genom ett måttligt alkoholintag!

Skål och trevlig HELG!
Jag ska pallra mig till Kvarnbergsplan för lite soffhäng hos Em.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0