SÖNDAG

Låter uttrycket No pain - no gain bekant?

Tillåt mig då att spetsa till det lite: A shitload of pain - still no gain.

Det handlar om innebandy (igen, förlåt! Jag ska skriva om annat också).
Och ja. Vi åkte på torsk idag. Egentligen skulle vi inte ha en suck från första början, men som matchen utvecklade sig så var det två jämnstarka lag som kämpade om poäng och seger i Sköndalshallen. Jag kan inte säga att jag är besviken eftersom Lövet IBF som lag nog aldrig har varit starkare. Men en förlust är ju liksom aldrig kul. Och det kommer göra ont i morgon. Jag har nämligen inte stretchat...

Förövrigt har det varit en soft helg. I morgon ska jag intervjua en väldigt spännande person till ett personporträtt och förbereda mig lite inför onsdagens muntliga tenta.

Nu: Blood Diamond.

xx H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0