Uppdagen med att leva livet

När sommaren 2011 började trodde jag aldrig i mitt liv att jag skulle:

Få träffa så många fantastiska människor som jag gjort. Både i och utanför jobbet.
Snacka iPads med Maud Olofsson.
Först jubla åt fenomenet Almedalsveckan och sedan pusta ut när det var över.
Orka ägna mig åt Visbys nattliv så mycket som jag ändå gjort.
Dela arbetsplats med mr Alex Schulman. På mitt skrivbord ligger fortfarande en post-it med hans nummer.
Uppskatta jobbet som lokalreporter så pass mycket. Jag lär mig massor- hela tiden!
Ha en chans tvåan i Stångaspelen. Men trots fyra raka förluster var det två fantastiska dagar.
Intervjua SVT:s utrikeskorre Bert Sundström. Jisses vilken förebild han är.
Blogga igen. Och det har ju gått sådär. Ha tålamod med mig!


Fårö, sommaren 2011

Ber om ursäkt för att jag är sämst på att blogga. Förhoppningsvis är jag roligare och mer närvarande in real life! Lev livet fullt ut vänner, det är det jag är upptagen med. Låt datorn vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0