Här har ni en tjej med alldeles för mycket fritid just nu

...men idag är det lika bra det. Att jag faktiskt inte måste göra nåt alltså.

Jag är nämligen fast i en 80-årings kropp. Eller ja. Typ. Nästan. Lite halvt.
Jag har i alla fall ont överallt. Jag har en överjävlig träningsvärk sen matchen i söndags som bättrades på igår på träningen. Då hade jag inte ont. I morse kom jag knappt ur sängen.

Tur att jag kan göra det mesta härifrån då:

√ Göra research till reportaget: check
√ Skiva om personporträttet som förhoppningsvis hamnar i tidningen snart: check
√ Läsa texter och göra textanalys: check
√ Facebooka & blogga: check

Jaha. Nu då? Lite skid-VM och ravioli kanske? Jo. Så får det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0