Here comes the sun! (FINALLYYYY)

Den här kan ni ta och lyssna på, tycker jag:


little darling...du-du-du-du...here comes the sun...n i say, its alright...du-du-du-du-du-du..

Dagens låt. Vaknade i morse med insikten "faaan nu har jag försovit mig". Det var ju faktiskt omöjligt med en sån sol och ett sånt ljus som brottade sig in i rummet. Klockan måste vara minst 10. Men icke. Sju! Jag vände på mig och somnade om en timme till. Det morgonljuset och den solen gjorde min dag. Inget kunde liksom få mig på dåligt humör. Prommis till skolan och opinionsjournalistik- föreläsning. Nu äre våååår!


Foto: jag

Hade en kalasbra helg i Karlstad förövrigt. Med bästaste värmlänningarna Lisa och Louise, som jag & Em träffade första gången för ett år sen i Australien! Lisa fyllde år, så vi förfestade med hennes fastighetsekonom-polare (hej va shots det vart) och drog sedan på Blue Moon och klackarna i taket. Jo tack, jag var ganska bakfull på lördagen...då vart det hockey, middag och mys. Söndagen avslutades hos Louise med sällskapsspel och tacos. Mmm!!

Om jag inte återkommer på ett tag så är det för att bloggmotivationen är lite dalande. Fram tills att jag kan slänga upp lite vettiga tankar så känns det likabra att låta bli.

Hare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0