Om ett gott skratt förlänger livet, då blir jag gammal!

God morgon vänner!

Tänkte bjuda på en låt som gjorde min dag (kan passa på att varna lite först, den är inte speciellt bra). Lyssna och försök sen att ta in...


The Supermarketz feat Medina & Anders Bagge - Du säger du älsar mig/ du elsker mig

...att det är Anders Bagge som sjunger. Jag dog. Han är ju grym som Idol- jury- medlem och producent men när jag försökte se honom sjunga den här låten...ja, då förlängde jag ju lätt mitt liv med ett halvt decennium i alla fall.

När ni hämtat er från chocken, så kan ni lyssna på en annan låt med danska Medina:


Vi to - Medina

Den här gillar jag! Fin låt och ännu finare video!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0